Farthest Frontier v0.9.3 : performance update, geslaagd tot ruim 1.000.000 goud
Crate heeft versie 0.9.3 van Farthest Frontier uigebracht op 18 juli 2024.
De update geeft een aantal performance verbeteringen, vooral in de grotere steden. De framerate zal bij veel spelers verbeterd zijn.
Naast een paar technische hotfixes zijn de belangrijkste nieuwigheden in de game bij v0.9.3:
* Duur van een dag. Een dag duurt in de game nu 8 seconden in plaats van 5 seconden. Daardoor loopt de gameplay soepeler en laat het de vollagers minder gestresst rondlopen.
* Icoontje minder onder om de militaire companien snel te kunnen selecteren.
* Retreat-knop is toegevoegd aan barracks.
* Raiders gaan niet meer automatisch over de wegen. En ze gaat niet rennend naar jouw settlement, waardoor je meer tijd hebt om je voor te bereiden op de aanval.
* Raiders richten zich niet meer alleen op de goud opslag, maar vallen ook huizen en productie-gebouwen aan
* Range desirability rond gebouwen zoals Tempels en Theaters is vergroot.
* Grotere werkrange van hunters (jagers) en foragers (verzamelaars)
* Trade Center kan nu maximaal 4 werkers inschakelen (was 2)
* zoom-uit factor is vergroot.
https://forums.crateentertainment.com/t/farthest-frontier-v0-9-3-hotfixes/137612
Door kunnen spelen tot 1600 villagers en 1 mln Goud
Inderdaad, de game loopt nu soepeler.
Ik kan doorgaan tot boven de 1600 villagers, zonder dat de game teveel hapert.
Ik heb de grens van 1 miljoen goud gehaald in mijn City in Farthest Frontier v 0.9.3a.
Alles opgeslagen in een met Forts beschermd serie van meer dan 40 Vaults:
"Fort Knox".
More Gold ? Richting 1,5 miljoen Goud staven
En daarna de uitdaging om te kijken of meer villagers aan het werkt te zetten zijn en een nog hogere hoeveelheid goud te verzamelen.
Ik kom na enkele jaren tot boven de 1,4 miljoen gold ingots, bij ruim 1700 villagers.